آموزش کنکور با کمترین زمان و بهترین نتیجه چطور ممکن است؟

آموزش کنکور با کمترین زمان

همه ما می‌دانیم که فرزندان خوب این سرزمین از 6 یا 7 سالگی وارد مدرسه می‌شوند. سال‌ها تلاش می‌کنند با بهترین نتیجه را بگیرند اما در پایان راه به یک سد بسیار بزرگی به نام کنکور برخورد می‌کنند.این سد کنکور بسیاری از افراد با استعداد را باز پس می زند.سوال بسیاری از همه ما این است که آیا کسانی که در کنکور رتبه‌ی بالایی نمی‌آورند از نظر علمی از دیگر دانش‌آموزان پایین‌تر هستند؟باید خدمت شما عرض کنم که نه به هیچ وجه رتبه کنکور نشان‌دهنده رتبه‌ علمی هیچ کس نیست.

کنکور به خودی خود یک علم است و برای موفقیت در آن نیاز به آموزش کنکور وجود دارد.

کافی است جستجوی کوتاهی در اینترنت بفرمایید تا ببینید که برای این علم چقدر متقاضی وجود دارد.موسسه‌های بسیاری به وجود آمدند که به شما آموزش بدهند که با رتبه بالا در کنکور قبول شده و تعیین رشته کنید.انتشارات زیادی فقط و فقط برای آموزش کنکور کتاب تالیف و چاپ می‌کنند.همه اینها نشان‌دهنده این هستند که کنکور یک علم است و برای تسلط بر آن نیاز به آموزش کنکور وجود دارد.

چرا آموزش کنکور برای هر دانش‌آموزی اهمیت دارد؟

والدین آنها همیشه در استرس این هستند که سرنوشت دانش‌آموزشان چه می‌شود؟خود دانش‌آموزان هم سال‌ها درس خوانده‌اند تا بتوانند در کنکور با رتبه مورد علاقه‌شان قبول شوند و بتوانند رشته مورد علاقه خود را بخوانند.آموزش کنکور اصولی و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا بتوانید بر این قول بزرگ کنکور پیروز شوید.کنکور آنقدر هم که می‌گویند سخت و دشوار نیست اگر بتوانید به آن مسلط شوید.برای تسلط به کنکور شما باید هم به درس‌های مشکل‌تر مسلط شوید و هم اینکه با برنامه ریزی درست یاد بگیرید که چطور باید تست بزنید.روش‌های علمی تست زنی از خود درس بسیار مهم‌تر است.کنکور یک مسابقه و رقابت است بین کلی متقاضی که می‌خواهند اول شوند. شما باید علاوه بر تسلط بر تمامی دروس پر ضریب باید سریعتر از سایر شرکت‌کنندگان بتوانید فورا تست درست را کشف کرده و بزنید.اگر می‌خواهید پیشرفت کنید،‌ یا کاری را را انجام دهید که کسی آن را انجام نمی‌دهد و یا نمی‌تواند انجام دهد.یکسری از دروس هستند که بسیاری از دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف زیاد به سمت آنها نمی‌روند.این دروس دروسی هستند که اگر شما واقعا روی‌ آنها سرمایه‌گذاری کنید، قطعا موفق خواهید شد.برای مثال درس اقتصاد رشته انسانی را در نظر بگیرید. درسی است که اگر واقعا به آن مسلط شوید هم آن را دوست خواهند داشت و هم اینکه یکی از رتبه‌اورترین درسهای کنکور انسانی هم هست.یا دروس پایه فارسی مانند علوم و فنون ادبی یا ادبیات فارسی. کمتر کسی را دیدیم که بر روی این دروس واقعا سرمایه‌گذاری کند.وقتی کسی واقعا سمت این درسها نرود، شانس شما در رتبه بالای کنکور بسیار زیاد خواهد شد.یا درس‌ها جامعه‌شناسی و روانشناسی را در نظر بگیرید. 2 تا از بهترین دروسی هستند که باید به آن مسلط باشید که بتوانید بهترین رتبه را بگیرید.اجازه بدهید درس فلسفه و منطق را خدمت شما معرفی کنم. درسی بسیار سنگین و پر محتوا که شاید بسیاری از دوستان سراغ آن نروند.این درس بسیار مهم است و برای قبولی به درصد بالای آن نیاز خواهید داشت.

زبان عربی، اکثر دانشجویان از این درس فاصله می‌گیرند. برای همین شما باید بر روی این درس بسیار سرمایه‌گذاری کنید. از همه این‌ها که بگذریم درس ریاضی فرا می‌رسد.این درس نیز برای همه دوستان آشناست. برای تسلط بر کنکور،‌ باید این درس را مانند دروس بالا که عرض کردیم با درصد بالایی بزنید.ما در این مجموعه سعی داریم تا با ایجاد انگیزه و اشتیاق بسیار فراوان در دانش آموزان آنها را برای ادامه راه یاری کنیم.اگر روحیه و ذهن دانش آموز گرامی آماده باشد و انگیزه کافی را داشته باشد، قطعا سختی راه برایش آسان می‌شود.در این مجموعه ما بصورت کاملا تخصصی برای تک تک دانش‌اموزان مشاوره خواهیم داشت و مشاور ما از ابتدا تا انتها همراه دانش آموز خواهد بود.برای دانش آموز برنامه ریزی مطالعه و درسی تعریف می‌شود تا با توجه به نیازهای وی بهترین انتخاب برای وی صورت بگیرد.اما تمامی دروسی که در بالا خدمت شما عرض شد،‌ به صورت کاملا تخصصی از 0 تا 100 با دانش‌اموزان گرامی کار خواهد شد تا علاوه بر تسلط کامل به این دروس،‌ روش‌های حرفه‌ای تست زنی را نیز یاد بگیرند.والدین گرامی‌ می‌توانند با خیال راحت آموزش کنکور فرزندان خود را به ما بسپارند و بعد از گذشت مدتی کوتاه، نتیجه شگفت‌انگیز آن را مشاهده کنند.دلیلی آن هم این است که اساتید ما بصورت تخصصی و با تسلط بر کنکور می‌توانند بهترین نتیجه را برای فرزند شما ایجاد کنند.اگر واقعا بخواهید در کنکور امسال با رتبه بالایی قبول شوید،‌ اساتیدی به شما درس می‌دهند که مولف بسیاری از کتاب‌ها موفق در انتشارات‌ها مطرح ایران مانند خیلی سبز، مهر و ماه، قلم‌چی و … هستند.

آموزش کنکور برای دانش‌آموزان پایه دهم

مهمترین پایه برای کنکور پایه‌ دهم است. زیرا در این پایه‌ است که رشته تحصیلی دانش‌آموزش مشخص می‌شود.در پایه دهم است که منابع کنکور مورد استفاده قرار می‌گیرد.به دلیل تخصصی بودن درس‌های این پایه، بهتر است دانش‌آموزان در این پایه شروع به آموزش کنکور داشته باشند.علت آن هم این است که حداقل 3 سال برای کنکور زمان وجود دارد و دانش‌آموزی که آموزش کنکور می‌بیند می‌تواند هم زمان هم بر روی درس‌ها مدرسه مسلط می‌شوند و هم اینکه با یک برنامه‌ریزی درست و اصولی پایه‌ها یک رتبه بسیار عالی را در کنکور خواهد داشت.مدرسین ما در این پایه تمامی دروس مورد نظر والدین را هم بر اساس فصل‌بندی کتاب و هم تکنیک‌های تست زنی با دانش‌آموز عزیز شما کار خواهند کرد.

برای دیدن فیلم کنکور: کلیک کنید

آموزش کنکور برای دانش‌آموزان پایه یازدهم

در این پایه دانش‌آموز عزیز شما یک سال است که از تعیین رشته متوسطه‌اش گذشته و یک سال است که بدون مدرس کنکور درس خوانده است.در این سال است که والدین محترم باید توجه داشته باشند که برای کنکور تنها 1 الی 2 سال دیگر فرصت باقی است تا دانش‌آموزشان به صورت اصولی و برای کنکور درس‌ بخواند و آماده شود.مدرسین کنکور در این پایه سعی می‌کنند تا تمامی نواقص و کم و کسرهای آموزشی دانش‌آموز را در هر 2 سال دهم و یازدهم بررسی کرده و آنها را رفع کنند.با توجه به اینکه دانش‌آموز یکسال از برنامه‌ریزی کنکور عقب مانده است، با تلاش‌های بیشتر و برنامه‌ریزی درست می‌تواند سریعا وارد مسیر بشود.بسیاری از دانش‌آموزان از همین سال یازدهم شروع به آموزش کنکور می‌کنند.

آموزش کنکور برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم

امسال مهم‌ترین سال برای دانش‌آموزان است. چرا که 11 سال بی وقفه تحصیل کرده و شب و روز تلاش کرده‌اند.با توجه به اینکه دروس این رشته کمی سخت‌تر از سال قبل یعنی یازدهم است و اینکه به علت مسائلی ممکن است روحیه دانش‌آموزان به علت‌های مختلفی مثل استرس کنکور و … کاهش پیدا کند،‌ مدرسین کنکور می‌توانند هم از نظر روانی و هم از نظر علمی دانش‌آموز را در بهترین حالت ممکن برای کنکور آماده کنند.

والدین محترم می‌توانند بدون داشتن هر گونه استرس ناشی از کنکور، برنامه‌ریزی و آموزش دانش‌آموز خود را به آموزش کنکور بسپارند.مدرسین آموزش کنکور در این پایه سعی می‌کنند به شدت روحیه دانش‌آموزان را بالا نگه دارند و از طرفی به خاطر کم بودن زمان تا کنکور، یک برنامه حرفه‌ای و فشرده را برای وی انجام دهند.در این بین آموزش‌ها علمی و تست زنی حرفه‌ای نیز برای دانش‌آموز صورت می‌گیرد.

چرا آموزش کنکور برای دانش‌آموزان مهم است؟

همان طور که در بالا گفتیم، والدین سال‌ها برای آموزش فرزند دلبند خود هزینه می‌کنند. وقت صرف می‌کنند تا دانش‌آموز آنها بتواند در رشته مورد علاقه خودش تحصیل کند.امروزه مدرک کارشناسی دیگر یک مدرک لازم برای هر شخص محسوب می‌شود.چرا که هیچ شرکتی فرصت کار به افراد زیر مدرک کارشناسی را نمی‌دهد.از طرفی هم شاید پیش خود بگویید که دانشگاه‌های هم هستند که می‌شود بدون کنکور در آنها پذیرفته شد.

باید خدمت شما عرض کنم که فرصت تحصیل در یک دانشگاه‌ درجه یک چیزی نیست که هر کسی بخواهد از آن صرف نظر کند.کافی است دانش‌آموز در 3 سال آخر تحصیلات متوسطه با برنامه‌ریزی و تلاش آموزش‌های لازم را ببیند و با اطمینان خاطر کنکور را پشت سر بگذارد.زمانی‌که دانش‌آموز بتواند در رشته مورد علاقه خودش پذیرفته شود،‌ قطعا آینده از آن وی خواهد بود.ما بسیاری از افراد را در اطراف خود می‌شناسیم که فقط بخاطر رتبه‌های پایین مجبور شدند رشته‌های تحصیلی که دوست ندارند را ادامه دهند.زمانی که شخصی رشته تحصیلی خودش را دوست داشته باشد،‌ هیچ چیز نمی‌تواند جلوی رشد و پیشرفت وی را در این جهان بگیرد.کافی است اراده کنید و بخواهید. همین طور که سال‌ها این کار را کردید، این مرحله از زندگی هم گذراست و دیگر تکرار نمی‌شود.با یک تصمیم درست آینده فرزند خود را تضمین کنید.

شما برای آموزش کنکور میتوانید دیدگاه خود را  از طریق فرم زیر ثبت کنید ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

کنکور با یادگیرنوین

چرا آموزش کنکور برای دانش‌آموزان مهم است؟

کدام پایه برای کنکور مهم تر است ؟

بدین منظور با مجموعه آموزشی یادگیری نوین همراه باشید تا نقشه راه موفقیت را برای شما ترسیم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری پست

آخرین مقالات

بودجه بندی کنکور تجربی

کنکور تجربی اکنون پرمتقاضی‌ترین و محبوب‌ترین کنکوری است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود. برای آماده شدن و شرکت در این رقابت سنگین و حساس،

منابع کنکور تجربی

به جرأت می‌توان گفت که هیچ آزمونی را بدون منبع مناسب، نمی‌توانید با موفقیت پشت سر بگذارید. در آزمون حساسی مثل کنکور سراسری، قطعا نقش

بودجه بندی دقیق کنکور ریاضی

همان‌طور که می‌دانید طی سال‌های اخیر، طراحان کنکور رویه نسبتاً ثابتی را برای طراحی سوالات در پیش گرفته‌اند. در دفترچه سوالات کنکور یک سری مباحث

راهنمای کامل انتخاب رشته کنکور تجربی 1402

رشته تجربی در سال‌های اخیر به‌عنوان پرجمعیت‌ترین و پرطرفدارترین رشته دبیرستان شناخته شده‌ است. زیرا فرصت‌های تحصیلی و شغلی فراوانی برای فارغ‌التحصیلان این رشته در

کنکور انسانی

کنکورهای سراسری بیشترین تعداد داوطلبان را در میان دیگر آزمون‌ها دارند. در این میان رشته انسانی با برخورداری از آینده شغلی درخشان برای داوطلبان آن

دسته بندی مقالات