فلسفه و منطق کنکور انسانی

فلسفه و منطق کنکور انسانی

تغییرات کنکور پس از 1401 باعث شده تعداد سؤالات فلسفه و منطق کنکور به 20 سؤال تغییریافته با توجه به میزان سؤالات کنونی دفترچه و شدّت دشواری درس فلسفه و منطق و همچنین میزان تأثیرگذاری این درس وحشتناک شدت تأثیر تست نزده و غلط با توجه به کاهش تعداد سؤالات افزایش‌یافته.

پکیج فلسفه و منطق کنکور انسانی

فلسفه و منطق کنکور انسانی که به 20 سؤال کاهش‌یافته به علت تغییر تعداد سؤالات اهمیت بیشتری یافته است. دفترچه شماره 2 اختصاصی انسانی که شامل دروس عربی اختصاصی، تاریخ، جغرافیا، فلسفه و منطق و روانشناسی است؛ درس فلسفه و منطق به 20 سؤال متحول شده.چون دفترچه‌های فلسفه و منطق کنکور انسانی به 3 قسمت تبدیل‌شده،پس باید توجه خاصی به کنکور داشت چون زمان پاسخ‌دهی به دفترچه‌ی دوم سؤالات اختصاصی خصوصاً درس فلسفه و منطق کنکور انسانی 5 دقیقه کاهش‌یافته. کاهش زمان پاسخگویی و کاهش تعداد سؤالات حساسیت درس فلسفه و منطق کنکور انسانی را افزایش داده.

بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور انسانی

فلسفه و منطق کنکور انسانی به علت مباحث خارج از کتاب درسی نیاز به تحلیل و بررسی فراوان دارد زیرا دشواری منطق کنکور انسانی باعث به گِل فرورفتن دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی می‌شود.کتاب درسی منطق شامل 7 فصل و ده درس است.درس یک که مصرفی علم منطق است، دانش منطق را برای دانش‌آموز که برای اولین بار با این علم آشنا خواهد شد معرفی می‌کند، علم منطق یک علم گسترده است.

از دانش‌آموز می‌خواهد در 136 صفحه به‌واسطه‌ی 10 درس با مبانی درس منطق آشنا شود. تسلط دبیر فلسفه و منطق به مباحث اصلی علم منطق خصوصاً مباحث خارج از کتاب درسی باعث افزایش علم دانش‌آموز در سرعت و سواد پاسخ‌دهی به سؤالات می‌شود.درس منطق به علت گستردگی مباحث کتاب‌های گاج چه میکرو چه مینی میکرو به علت تسلط پائین مؤلف بر مباحث علم منطق و دروس تخصصی علم فلسفه فقط موضوعات حفظی علم منطق و فلسفه را توانسته تشریح کند و سایر موضوعات یاد دادنی و تعلیمی را به علت عدم توانایی علمی نتوانسته توضیح دهد.

درس فلسفه کنکور

گستردگی علم منطق توانسته باعث از هم گسیختگی مطالب درس‌نامه شده و با خواندن کتاب به‌گونه‌ای دچار سردرگمی می‌شود که دیگر قابل‌درک نیست که با شرایط ذهنی دانش‌آموز چه باید کرد و دانش‌آموزی که درس‌نامه فلسفه دوازدهم و منطق دهم را از منطق و فلسفه مطالعه می‌کند.دیگر توانایی نمره‌ی بالا را از دست می‌دهد.کتاب فلسفه و منطق مشاوران به علت رشته‌ی تحصیلی مؤلف در دانشگاه که فلسفه غرب بوده نتوانسته مباحث را که با توجه فلسفه و منطق اسلامی تألیف و تدوین‌شده رسا باشد مبحث بعدی در کتاب مشاوران مباحث زائد و بسیار حشو و هرز آموزی است که مؤلف سبکی را تألیف کرده که انگار مجبور بوده صفحات زیادی به کتاب اضافی کند و مطالب بیهوده جهت افزایش کتاب درسی ارائه دهد.

بی‌محتواترین و بازاری‌ترین کتب موجود بازار فلسفه و منطق کنکور انسانی در کتاب مهر و ماه و خیلی سبز رقم می‌خورد به‌نحوی‌که فقط برای جذب کلاس و افزایش ثبت‌نام کلاس‌های مؤلفین تدوین‌شده.تلاش در این مباحث بر این بوده که چیزی به دانش‌آموز افزوده نشود، سعی بر این بوده که دانش‌آموز گیج‌وگنگ شود تا به کلاس پناه ببرد.در مجموعه یادگیری نوین تلاش بر این شده دانش موز در درس‌نامه تمام مطالب را آموزش ببیند و تست‌های سنجشی و پوششی مناسبی را در کتاب ببیند.

استاد محمود فخوری بهترین دبیر فلسفه و منطق کنکور و پایه

ادغام بهترین درس‌نامه و قوی‌ترین تست‌ها که مباحث کنکور را پوشش دهد کار بسیار دشواری بود که به لطف خدا مقدور شد تا هر دانش‌آموزی که برای رسیدن به درصد بالا تلاش می‌کند به‌راحتی بتواند به آن دست یابد.استاد عظیم قاهری سرگروه طرح سؤالات کنکور سراسری از سال 99 تا سال 1402 بهترین درس‌نامه که باعث قوی‌ترین درس‌نامه می‌شود را تألیف کرده.

در تحلیل منابع مطالعاتی حاضر در کنکور ذکر شد که یکی از بهترین اساتید حاضر کنکور استاد محمود فخوری است که به علت سابقه‌ی تولید و تألیف بسیار این است و لطفی که به و داوطلبین علوم انسانی دارد مجموعه یادگیری نوین حاضر شد و بالغ بر 4000 تست را برای آموزش از طریق تست و نکته اجرا کرد.

فلسفه و منطق کنکور انسانی

فلسفه و منطق نظام جدید

استاد محمود فخوری در فلسفه و منطق کنکور انسانی با توجه به اینکه ده سال سابقه‌ی دبیر رسمی آموزش‌وپرورش طراح سؤالات امتحان نهایی و منتقد است و عملکرد تعلیم فلسفه و منطق کنکور انسانی در نظام آموزشی بسیارقوی است و در عرصه‌ی فلسفه و منطق و دینی کشور که محل عرض اندام بی‌سوادان و مافیای کنکور را از ایشان گرفته و شهرت ملی در تدریس درس شیرین فلسفه و منطق کنکور انسانی دارد.

توجه به گرایش فلسفه و منطق در دین اسلام از رشته‌های فلسفه‌ی اسلام در مقاطع عالیه‌ی تحصیلی عزت و محل رقابت این استاد را از سایرین گرفته زیرا نظر به اقسام قضایای حملی و شرط و انواع موضوعات منطقی که برگرفته از منطق اسلام است برای بهترین معلم فلسفه و منطق کنکور انسانی این امکان را فراهم کرده با توجه به عدم دقت سایر دبیران استاد فخوری با توجه به اینکه عضو شورای طرح سؤالات فلسفه و منطق کنکور و امتحان نهایی است.به‌عنوان جوان‌ترین دبیر فلسفه و منطق کنکور شناختی شود که با توجه به دانش بی حدّ خود در عرصه‌ی آموزشی منطق اسلامی چه به داوطلبین کنکور سراسری چه کنکور کارشناسی ارشد این بستر را فراهم کرده که بهترین مطالب علمی را بتوان از ایشان آموخت.

با توجه به تأثیر علمی استاد فخوری و عظیم قاهری در آموزش فلسفه و منطق کنکور انسانی این دو بزرگوار بهترین و پر بازدیدترین آموزش مجازی دروس دینی و فلسفه و منطق کنکور را در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام کرونا را به خود اختصاصی دهند.نظر به شرایط علمی این بزرگواران درس منطق و فلسفه کنکور انسانی تحت تأثیر و انتقاد علمی استاد محمود فخوری حالت علمی‌تری در کنکور سراسری به خود گرفت که خیلی از مباحث به علت مسموم بودن فضای آموزش قابل‌بیان نیست ولی به توفیق الهی در شرایط علمی و زندگی کنکوری‌ها تأثیر سزایی گذاشت.

آموزش فلسفه و منطق کنکور

استاد فلسفه و منطق باید تفکر نقادانه داشته باشد در سؤالات فلسفه کنکور انسانی خصوصاً منطق کنکور انسانی اعمال نفوذ ذهنی طراحان کنکور به‌طوری غالب بر طرح سؤالات است که مباحث خارج از کتاب بیشتر نمایان است.روشی نو در موزش منطق که استاد محمود فخوری از آن در تعلیم علم منطق و فلسفی استفاده می‌کند برگرفته از تعالیمی است که برای دبیران فلسفه و منطق که در دوره‌های ضمن خدمت در نظر می‌گیرد.نظر به تألیفات متعدد و نقدهای نافذ و مؤثر استاد محمود فخوری بهترین دبیر فلسفه و منطق کنکور انسانی در شیوه طرح سؤالات و تعداد سؤالات فلسفه و منطق در کنکور به‌عنوان بهترین فلسفه و منطق کنکور انسانی شناخته می‌شود.

  • حل تست فلسفه و منطق کنکور

مبانی منطق قابل‌ارائه در کنکور سراسری که از آن در کنکور سراسری انسانی طرح سؤال می‌شود در منطق دانشنامه‌ی جامعی از مبادی علم منطق برای پاسخگویی به سؤالات منطق مورد نیاز است.هنر استدلال خصوصاً در فلسفه دوازدهم برای پاسخگویی دقیق و صحیح مورد نیاز است.معیار دانش منطق و فلسفه حاصل از کتب دوره‌ی دبیرستان یا همان متوسطه‌ی دوم نظر به شیوه‌ی پذیرفتن که اخیراً تعداد و سبک کنکور تغییر کرده دانش‌آموزان را به آن داشته تا دقیق‌ترین و بهترین استاد را انتخاب کنند. در سبک پذیرش نوین آموزش‌های عالی و دانشگاه و تحصیلات تکمیلی این مدنظر است که چقدر کنکور اهمیت بیشتری یافته و آموزش به سبک کنکوری از دقیق‌ترین منابع باید صورت گیرد.

  • بودجه‌بندی فلسفه و منطق کنکور

جزوات مکتوب فلسفه و منطق کنکور انسانی موجود در کانال‌ها و سایت‌ها هیچ‌کدام کامل نیست اکثراً چون برای جذب مخاطب و افزایش عضو در کانال‌های تلگرامی است فقط شامل یک یا دو درس است، کتب کنکوری همچون عموماً ناشیانه فقط برای چاپ آماده‌شده کار راه بنداز دانش‌آموزان انسانی نیست.اکثر قریب به اتفاق داوطلبین رشته‌ی انسانی در جستجوی جزوه مناسب برای منطق کنکور انسانی و فلسفه هستند.

تا بتوانند شیوه‌ی آموزش و الگوی صحیح را در نظر بگیرند که یادگیری فلسفه و منطق کنکور انسانی چگونه است در جهت ایجاد مناسب‌ترین مطلب برای تولید رتبه‌ی خوب باید یک منبع عالی داشت.منبع عالی در فلسفه و منطق کنکور انسانی یعنی منبعی که هم شامل درس‌نامه عالی باشد هم تست‌های فراوان نزدیک و منطبق با کنکور سراسری.درصد برخورد با مافیای کنکور استاد محمود فخوری فقط به انتقاد اکتفاء نکرده و حاصل تجربیات خود را به‌صورت حل 3300 تست تصویری به‌صورت واقعی به شعار عدالت آموزشی رنگ بخشیده.

بچه‌های کنکوری شهرستان‌ها درصد برخورداری از فیلم‌های کنکوری جهت جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و زمانی باید از فیلم استفاده کنند تا بتوانند ترازو نمره‌ی خوبی در کنکور کسب کنند.جهت رشد درصد و تراز آزمونی کنکور سراسری دانش‌آموز باید یک کتاب عالی داشته باشند که بتوانند هم مطالب را متوجه و شیرفهم شوند هم تست‌های مدنظر کنکور را داشته باشند.

  • اهمیت فلسفه و منطق در کدام زیر گروه بیشتر است؟

جنجال‌های مافیای کنکور ما را بر آن می‌دارد که بهترین منابع را در خدمت دانش‌آموزان بگذاریم تا شیوه‌ی جدید آموزش را در عصر تکنولوژی تجربه کنند. در محلی از نزاع که بهترین منبع فلسفه و منطق کنکور انسانی باید مورداستفاده دانش‌آموز باشد و تمرکز دانش‌آموز فقط به تحصیل باشد مافیای کنکور از این عنوان سوءاستفاده کرده و آرامش دانش‌آموزان را بر هم می‌زنند.

  • منطق کنکور

پذیرش تألیف یک درس‌نامه و تستکده قوی مسئولیت بالایی است که فقط با اشراف بر مطالب درس فلسفه و منطق کنکور انسانی امکان‌پذیر است، منطق و فلسفه علمی تخصصی است که دارای نکات و ظرایف خاصی است.

تدریس و تألیف و تدوین درس‌نامه و تست نامه تسلط دبیر بر مباحث این دروس را می‌طلبد که کتب بازار به علت نقص و نقض علمی مطالب واضح و مبرهن کتب درسی نتوانسته‌اند جایی در میان مساحت و حیاط علمی فلسفه و منطق داشته باشند. در جهت فزونی مطالب درس‌نامه استاد و محمود فخوری و عظیم قاهری تمام تلاش خود را کرده‌اند.به علت تسلط این اساتید خصوصاً استاد محمود فخوری و عظیم قاهری بهترین درس‌نامه و تست نامه فلسفه و منطق کنکوری تألیف شده.اصول تدریس درس براساس تدریس درس منطق است اصولاً در کشورهای پیشرفته مدیران مدارس دبیران فلسفه و منطقه را از میان دبیران ریاضی انتخاب می‌کنند و مسئولیت تدریس درس منطق را مانند کشور عزیزمان به افرادی که تاکنون منطق تدریس نکرده‌اند.یا رشته‌ی غیر مرتبط با منطق دارند واگذار نمی‌کنند.زیرا منطق ساختار ریاضی‌وار دارد. 

در سطح کلان علمی یکی از شاخه‌های رشته‌ی ریاضیات به شمار می‌رود. اکثراً کتب کنکوری در بازار توسط افرادی تألیف شده که از روی بیکاری و عدم توانایی یافتن شغل رو به درس فلسفه و منطق آورده‌اند از همین جهت فقط به‌صورت حفظی مطالب و موضوعات فلسفی را آموزش می‌دهند و داوطلبین رشته‌ی علوم انسانی این مطالب را فرا نمی‌گیرند.در جهت نقد به‌جا باید این نکته را ذکر کرد که بسیاری از مطالب رایج در کتب کنکوری نامی و گمنام برای اطلاع دبیران و پاسخ به سؤالات احتمالی است که در کلاس‌ها ضمن خدمت و کتب کلان آموزشی مدون شده و این‌ها نباید عیناً ن مطالب را بازگو کنند که می‌کنند.

روش مطالعه منطق و فلسفه برای کنکور انسانی

استاد فلسفه و منطق کنکور انسانی نباید مطالب داخل کتب کنکوری را بازگو کند بلکه باید بهترین سؤالات کنکوری و مطالب ناب موردنظر طراح و شورای تألیف کنکور را مدنظر قرار داده و آن مطالب را برای تجسم و تصور دانش‌آموزان بازآفرینی کند و مطالبی را برای دانش‌آموز بازگو نکند که قبلاً شنیده و فقط حالت شانتاژ و بازاری داشته باشد و به‌صورت شومن و جنتلمن برای دانش‌آموزان ارائه دهد.وقتی عامل حواس‌پرتی دانش‌آموزان را در درس فلسفه و منطق جستجو می‌کنیم علتش که مهم‌ترین عامل است را دانش تعلیم‌دهنده است که باید دقیق‌ترین عناوین تدریس این موضوع را جستجو کنیم.

توانایی مقدماتی معلم برای ارائه عناوین منطق و فلسفه کنکور انسانی مثلاً وحید تمنا که در دانشگاه آزاد تحصیل کرده راهبرنده‌ی این دستاورد علمی نیست .بلکه باید یک استاد مسلط به دروس فلسفه و منطق اسلامی را )شخصی چون استاد محمود فخوری( مثال زد که بهترین عناوین را می‌توان از مصادیق استاد محمود فخوری تعلیم دید و یاد گرفت که چگونه می‌شود مطالب را آموزش داد.در توانایی استاد محمود فخوری همین کافی است که اکثراً اساتید کنکوری برای یادگیری شیوه‌ی تدریس و تعلیم فلسفه و منطق کنکور انسانی حاضر شده‌اند برای شاگردی تحت تعلیم است استاد محمود فخوری قرار بگیرند.

1بهترین منابع فلسفه و منطق کنکور انسانی کدامند؟

2بی‌محتواترین و بازاری‌ترین کتب موجود بازار فلسفه و منطق کنکور انسانی کدامند؟

کنکور با یادگیرنوین

کنکور رو به هیچ وجه نباید دست کم بگیرید. به هر حال برای یکی از مهم‌ترین آزمون‌های زندگیتون دارید آماده می‌شید. برای این کار و موفقیت در آزمون، بهتره برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید. بدین منظور با مجموعه آموزشی یادگیری نوین همراه باشید تا نقشه راه موفقیت را برای شما ترسیم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری پست

آخرین مقالات

بودجه بندی کنکور تجربی

کنکور تجربی اکنون پرمتقاضی‌ترین و محبوب‌ترین کنکوری است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود. برای آماده شدن و شرکت در این رقابت سنگین و حساس،

منابع کنکور تجربی

به جرأت می‌توان گفت که هیچ آزمونی را بدون منبع مناسب، نمی‌توانید با موفقیت پشت سر بگذارید. در آزمون حساسی مثل کنکور سراسری، قطعا نقش

بودجه بندی دقیق کنکور ریاضی

همان‌طور که می‌دانید طی سال‌های اخیر، طراحان کنکور رویه نسبتاً ثابتی را برای طراحی سوالات در پیش گرفته‌اند. در دفترچه سوالات کنکور یک سری مباحث

راهنمای کامل انتخاب رشته کنکور تجربی 1402

رشته تجربی در سال‌های اخیر به‌عنوان پرجمعیت‌ترین و پرطرفدارترین رشته دبیرستان شناخته شده‌ است. زیرا فرصت‌های تحصیلی و شغلی فراوانی برای فارغ‌التحصیلان این رشته در

کنکور انسانی

کنکورهای سراسری بیشترین تعداد داوطلبان را در میان دیگر آزمون‌ها دارند. در این میان رشته انسانی با برخورداری از آینده شغلی درخشان برای داوطلبان آن

دسته بندی مقالات