مشاوره کنکور انسانی

مشاوره کنکور انسانی

اغلب افراد فکر میکنن که قبولی در کنکور انسانی کار راحتیه که این تفکر کاملا نادرسته و قبول شدن در رشته های تاپ انسانی، کار راحتی نیست. به همین خاطر، بهتره که داوطلبان این کنکور، حتما از بهترین مشاوره کنکور انسانی کمک بگیرن تا بتونن در رشته مورد علاقه خودشون قبول شوند. مشاوره کنکور به داوطلبان کمک میکنه تا بتونن از طریق چند روش مثل: شناخت هدف، شناخت منابع، اطلاع از بودجه بندی دروس، آشنایی با روش صحیح مطالعه و … در این کنکور موفق شوند. اگه شما هم جزء این افراد هستید، حتما در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بتونین با این موارد آشنا شده و در کنکور موفق شوید.

چرا باید از مشاوره کنکور انسانی کمک بگیریم؟

سوالی که اغلب شما داوطلبان کنکور انسانی از ما می پرسید اینه که چرا باید از مشاوره کنکور رشته انسانی کمک بگیریم؟ در جواب به سوال شما عزیزان باید بگیم که مشاور مثل یک راهنما به شما کمک می کنه تا پیشرفت های روز افزونی رو به دست بیارید و مسیر کنکور رو هم برای شما هموار می کنه. در واقع، می‌تونیم بگیم که اگه شما از تیم مشاوره کنکور انسانی کمک نگیرید، انگار بدون هیچ نور یا چراغی در یک جاده تاریک حرکت می کنین. اما، اگه از مشاوره کنکور انسانی کمک بگیرید؛ مشاور مثل چراغی در تاریکی، راه و مسیر موفقیت و پیشرفت رو به شما نشان می دهد و با تجربه ای داره به شما کمک می کنه تا به موفقیت برسید. به خاطر بسپارید که یک مشاور برای موفقیت شما چند تا گام رو به شما آموزش می دهد که همه اون ها رو در ادامه بیان می کنیم.

هدف گذاری در کنکور انسانی

اولین کاری که یه مشاور به شما آموزش می دهد، تعیین هدفه و روز اول مشاوره کنکور انسانی از شما می‌خواهد که هدفی رو برای خودتون تعیین کنید. به یاد داشته باشید که هدف شما برای داشتن انگیزه و ادامه دادن راه، خیلی تاثیر داره. در واقع، هدف گذاری مثل تعیین یک مسیر و مقصده و شما با این کار، تلاش می کنین تا به اون برسید. تیم مشاوره کنکور انسانی ما به شما کمک می کنه تا با بهره گیری از حداکثر ظرفیت هاتون، بتونین یه هدف درست داشته باشید. به عبارتی، مشاوران ما ابتدا موقعیت فعلی شما رو بررسی می کنن و بر اساس مدت زمان باقی مونده تا کنکور، هدف گذاری رو انجام می دهند.

فراموش نکنین که بلند پروازی‌ و رویا پردازی‌ های غیرواقعی، فقط شما رو از هدفتون دور می‌ کنه و شما باید بر اساس توانایی ها و زمانی که دارین، هدف گذری کنید. علاوه بر این، شما عزیزان برای رسیدن به هدفتون باید گام به گام و مرحله به مرحله قدم بردارید و عجله نداشته باشید. چون عجله و شتاب توی این راه، باعث می ‌شه که انگیزه شما کم بشه و بیخیال هدفتون بشید. به همین خاطر بهتره که به صورت مقطعی حرکت کنین و در یک مسیر پایدار، به هدف اصلیتون برسید.

بودجه بندی دروس رشته انسانی در کنکور

یکی دیگه از کارهایی که مشاور کنکور انسانی 1402 انجام می دهد، آشنایی شما با بودجه بندی دروس این رشته است. در واقع، شما باید بدونین که در رشته انسانی ترتیب درس ها به چه صورته، در هر درسی چه مباحثی مهمه و از هر مبحث حدودا چند تا تست میاد. شما از طریق آشنایی با بودجه بندی به راحتی می تونین به این موارد آشنا بشید. فراموش نکنین که اهمیت یک درس علاوه بر ضریبش در زیر گروه خودش، به تعداد تست اون توی کنکور هم بستگی داره. علاوه بر این، پاسخگویی همه داوطلبان کنکور به اون درس هم اهمیت خیلی زیادی داره.

در واقع، وقتی که شما با این موارد آشنا بشین، می تونین زمان بیشتری رو برای مطالبی که تست زیادی دارن، بذارید و وقتتون رو برای مباحث کم اهمیت هدر ندهید. در این راه، شما باید به علاقه خودتون هم توجه کنید؛ به طور مثال: اگه می‌ خواهید در رشته‌ روانشناسی قبول شوید، باید بررسی کنین که کدوم مباحث و دروس، ضریب بیشتری داره و روی اون ها تمرکز کنید.  اگه این اطلاعات رو داشته باشین، بر اساس توانمندی‌ های خودتون، زمان باقی مونده و …. می تونین بودجه ‌بندی کنید. به عبارتی، شما با کمک مشاوره کنکور انسانی نظام جدید می تونین در زمان صرفه جویی کرده و اون رو مدیریت کنید.

بودجه بندی دروس عمومی گروه انسانی

لازمه تا بدونین که در کنکور 1402 تغییرات زیاده شکل گرفته که یکی از اصلی ترین این تغییرات، حذف دروس عمومی می باشد. به همین خاطر، شما عزیزانی که تصمیم دارین تا در نوبت دی و تیر کنکور بدهید، دفترچه سوالات عمومی رو دریافت نمی کنین و این دروس بر اساس سوابق تحصیلی شما محاسبه می شوند. به همین خاطر بهتره که با بودجه بندی دروس اختصاصی به خوبی آشنا بشین و اون ها رو خوب مطالعه کنید. اما ممکنه سوال بپرسین که چه دروسی در سال های پیشن جزء عمومی ها بودند؟ در جواب شما باید بگیم که دروس عمومی حذف شده در کنکور انسانی شامل: ادبیات فارسی، دین و زندگی، زبان عربی و زبان انگلیسی می باشند.

بودجه بندی دروس اختصاصی گروه انسانی

دروس اختصاصی رشته انسانی شامل: ریاضی، اقتصاد، علوم و فنون ادبی، زبان عربی تخصصی،  تاریخ و جغرافیا، جامعه شناسی، فلسفه و منطق، روانشناسی می باشند که هر کدوم از این درس ها دارای تعداد سوالات مشخصی هستند. در کنکور سال های گذشته، اقتصاد دارای 15 سوال، ریاضی، عربی، جامعه شناسی و روانشناسی هر کدوم دارای ۲۰ سوال، علوم و فنون ادبی دارای ۳۰ سوال، تاریخ و جغرافیا دارای ۳۰ سوال و فلسفه و منطق نیز دارای ۲۵ سوال بودند. نحوه بودجه بندی از هر درس اختصاصی گروه انسانی، شامل موارد زیر می باشند:

  • در درس ریاضی، معمولا از عبارت های جبری، 2 الی 3 سوال، از معادله درجه دوم 2 سوال، از توابع 1 سوال، از نمایش داده ها 2 الی 3 سوال، از آشنایی با منطق و استدلال ریاضی 1 سوال، از آمار ( شخص های آماری و سری زمانی ) 2 سوال، از آمار و احتمالات 3 الی 4 سوال، از الگوهای خطی 2 سوال5، از الگوهای غیر خطی هم معمولا 1 الی 2 سوال میاد.
  • در درس اقتصاد هم معمولا از بخش آشنایی با اقتصاد 3 الی 4 سوال، از بخش نهادهای پولی و مالی 1 سوال، از بخش توسعه اقتصادی 1 الی 2 سوال، از بخش مدیریت کلان اقتصادی 1 سوال، از بخش اقتصاد جهان و ایران هم 4 الی 5 سوال میاد.
  • در درس علوم و فنون ادبی معمولا از قسمت معنی کردن لغات 1 سوال، از بخش تاریخ ادبیات و سبک شناسی 9 الی 11 سوال، از قسمت عروض 6 الی 7 سوال، از قسمت قافیه 1 الی 2 سوال، از بخش آرایه ادبی 7 سوال، از بخش قرابت معنایی 2 الی 5 سوال میاد.
  • در درس زبان عربی تخصصی نیز همیشه از بخش ترجمه 8 الی 9 سوال، از بخش تحلیل صرفی 3 سوال، از بخش اعراب گذاری 1 سوال و از بخش قواعد هم معمولا 7 الی 9 سوال میاد.
  • در درس فلسفه و منطق از سال تحصیلی دهم 9 سوال، از سال تحصیلی یازدهم 7 الی 8 سوال و از سال تحصیلی دوازدهم هم 8 الی 9 سوال میاد.
  • در درس روانشناسی هم همیشه از بخش تعریف و روش مطالعه 2 الی 4 سوال ، از بخش روانشناسی رشد 3 الی 4 سوال، از بخش احساس و توجه و ادراک 2 الی 4 سوال، از بخش حافظه و علل فراموشی 2 الی 3 سوال، از بخش تفکر حله مسئله و و تصمیم گیری 2 الی 4 سوال، در بخش انگیزه و نگرش 1 الی 2 سوال و از بخش روانشناسی سلامت هم 1 سوال میاد.

مشاوره کنکور انسانی

منابع کنکور انسانی

مشاوران پس از این که به شما کمک کردن تا هدف گذاری کنین و با بودجه بندی دروس آشنا بشید، منابع کنکور انسانی رو به شما معرفی می کنند. همونطور که می دونین منابع درسی کنکور انسانی همیشه کتاب‌ های پایه‌ دهم، یازدهم و دوازدهم هستند که شما باید اون ها رو دسته بندی کرده و بر اساس اولویت های خودتون، شروع به خواندن کنید. در واقع، شما میتونین منابع کنکور انسانی رو به جزوه هاتون، کتاب ‌های آموزشیتون، کتاب های تست زنی، کتاب‌ های جمع ‌بندی و کتاب ‌های آزمون‌ های جامع و …. طبقه بندی کنید.

به یاد داشته باشین که کتاب‌ های درسیتون یا جزوه هایی که خودتون نوشتین، یکی از بهترین منابع هستن چون که نکاتی رو در اون ها نوشتین که اون ها راحت تر توی ذهنتون باقی می مانند. لازمه تا بدونین که یکی دیگه از از بهترین منابع، کتاب ‌های کنکور هستند که شامل درس ‌نامه و توضیحات تکمیلی برای هر سر فصل می باشند. فراموش نکنید که بهتره تا کتاب های تست رو تهیه کنین تا با نحوه طراحی سوالات کنکور آشنا شده و به اون ها تسلط داشته باشید. تعدادی از بهترین منابع دروس اختصاصی کنکور این رشته، شامل موارد زیر هستند:

منابع دروس اختصاصی کنکور انسانی

  • منابع درس ریاضی و آمار رشته انسانی شامل: کتاب ریاضی و آمار انسانی آبی، کتاب ریاضی و آمار خیلی سبز جامع و کتاب ریاضی میکرو طلایی جامع
  • منابع درس اقتصاد: کتاب تست اقتصاد آبی کانون، کتاب تست اقتصاد مشاوران و کتاب تست اقتصاد خیلی سبز
  • منابع درس علوم و فنون ادبی: کتاب علوم و فنون ادبی جامع گاج و کتاب علوم و فنون ادبی خیلی سبزجامع
  • منابع درس تاریخ و جغرافیا: کتاب تاریخ کنکور مهر و ماه، کتاب جغرافیا جامع خیلی سبز و کتاب تاریخ جامع خیلی سبز
  • منابع درس جامعه شناسی: کتاب جامع خیلی سبز جامعه شناسی و کتاب جامعه شناسی جامع کنکور انتشارات مشاوران
  • منابع درس فلسفه و منطق: کتاب فلسفه و منطق جامع انتشارات مشاوران و خیلی سبز جامع
  • منابع درس روانشناسی: کتاب تست روانشناسی یازدهم خیلی سبز، کتاب تست روانشناسی گاج و کتاب تست روانشناسی کانون ( سه سطحی )

نحوه برنامه ریزی کنکور انسانی

حالا که با منابع و بودجه بندی توسط مشاوره کنکور انسانی آشنا شدید، باید بتونین با کمک اون برنامه ریزی درستی داشته باشید تا بتونین به هدف خودتون برسید. لازمه بدونین که تسلط و یادگیری دو موضوع مهمه که باید توی برنامه‌ریزی لحاظ بشوند. باید دقت کنین که یادگیری و تسلط کاملا با هم فرق دارن و یادگیری یک مبحث درسی، به این معنی نیست که شما روی اون تسلط دارید. چون که تسلط یک مرحله بالاتر از یادگیریه و باعث میشه شما در زمان کمتری بتونین به سوالات، جواب بدهید. در واقع، اگه که شما به یک مبحث تسلط داشته باشین به سرعت می تونین پاسخ نهایی رو پیش ‌بینی کنید. شما داوطلبان باید با کمک مشاوره کنکور رشته انسانی در زمان برنامه‌ریزی، باید مطالعات خودتون رو دو بخش تقسیم کنین و به هر بخش سهمی رو اختصاصی بدهید.

در بخش اول شما باید زمانی رو صرف یادگیری و تسلط کنین و بدونین که در کدوم مباحث ضعیف هستید و در کدوم مباحث قوی هستید. در واقع، باید دقت کنین که برای یادگیری یک مبحث درسی، تقریبا چقدر زمان نیاز دارید. در بخش دوم باید به مدت زمان باقی مونده تا کنکور هم توجه کنین تا بتونین به خوبی درس های مد نظرتون رو مطالعه کنید. اگه زمان شما کمه و مطالبی که یاد نگرفتید زیاده، پس اول درس ‌ها و مباحث رو اولویت ‌بندی کنین تا بیشتر زمانتون رو برای درس های مهم و بخش کمی از زمان رو، برای درس های کم اهمیت بذارید. البته، می تونین کلا بعضی از درس های کم اهمیت و بدون ضریب رو حذف کنید.

روش مطالعه دروس انسانی برای کنکور انسانی

مشاوره کنکور انسانی علاوه بر مواردی که گفتیم، به شما روش اصولی و صحیح مطالعه رو هم یاد میده و به شما میگه که چه درسی رو به چه نحوی بخونید. به خاطر بسپارین که روش های مطالعه اصولی و درست برای هر فردی متفاوته چون که قدرت پذیرش و درک هر دانش آموزی با دیگری فرق داره. به طور مثال: قدرت یادگیری یک دانش آموز وقتی زیاد میشه که اون درس رو با صدای بلند در یک جای شلوغ بخونه و در مقابل، یکی دیگه باید در یک جای آروم و خلوت درس بخونه. به خاطر همین، یک مشاوره کنکور رشته انسانی از همون اول باید نقاط ضعف و نقاط قدرت شما رو بررسی کنه و بر اساس اون، بهترین روش یادگیری رو به شما آموزش بده.

در واقع، حجم مطالب این کنکور زیاده و نیازه تا هر یک از شما داوطلبین بتونین اون ها رو عمیق مطالعه کنین. پس دونستن روش صحیح مطالعه به شما کمک می کنه تا مطالب رو عمیق بخونین و به خاطر بسپارید. علاوه بر این، شما برای خوندن دروس اختصاصی کنکور انسانی هم باید تکنیک و مهارت داشته باشید. به همین خاطر تیم مشاوره کنکور انسانی ما تصمیم گرفته برخی از روش های اصولی مطالعه دروس اختصاصی رو در اختیاره شما قرار بده که شامل موارد زیر هستند:

نحوه مطالعه درس اقتصاد

درس اقتصاد، یکی از مهم ترین دروس کنکور انسانیه که اغلب دانش آموزان اون رو سخت می دونن و ترجیح میدن برای کنکور اون رو نخونن چون که این درس با محاسبه و عدد و … سر و کار داره. لازمه بدونین که تست های درس اقتصاد یا از متن کتابه و یا مسئله های اون است. پس، شما عزیزان برای این که بتونین مسائل این درس رو به درستی حل کنین بهتره که اول همه فرمول های اون رو یاد بگیرین و به خاطر بسپارید. در مرحله بعدی بهتره که مسئله های اون رو مثل درس ریاضی در یک دفتر حل کنین و اشکالاتتون رو در بیارید.

برای این که تسلط بیشتری روی مسئله ها داشته باشین، بهتره که تمرین و تکرار کنید. علاوه بر مسئله ها، باید متن کتاب رو هم به خوبی و به طور کامل بخونین و و به طور مستمر اون ها رو مرور کنید. فراموش نکنین که درس اقتصاد فقط یک کتاب در پایه دهم داره و شما با مطالعه اصولی و درست اون، به راحتی می تونین درصد خوبی رو کسب کنید.

نحوه مطالعه درس علوم و فنون ادبی

علوم و فنون هم یکی دیگه از درس هایی که اغلب افراد از اون فرار می کنند و یا می ترسن که اون رو بخونن. درسته که تست های این درس سخته ولی با مطالعه اصولی می تونین به راحتی درصد خوبی رو از این بخش به دست بیارید. لازمه بدونین که تست های این درس شامل: تاریخ ادبیات، آرایه های ادبی، عروض و قافیه و قرابت معنایی هستند. شما عزیزان برای این که بتونین بخش تاریخ ادبیات اون رو به خوبی مطالعه کنین باید فرض کنین که دارین داستان می خونید و شخصیت های این داستان و مسیر زندگی شون رو حفظ کنید. به یک عبارت ساده فکر کنید که از یک سفر تاریخی دارین لذت می برین و اون رو به خاطر بسپارید.

مشاوره کنکور انسانی

نحوه مطالعه عربی برای کنکور انسانی 

تقریبا پنجاه درصد داوطلبین از درس عربی فراری و پنجاه درصد دیگه عاشق درس عربی هستند. فرقی نداره که شما توی کدوم دسته قرار گرفتین در هر صورت برای موفقیت در کنکور انسانی باید بتونین درصد قابل قبولی رو در عربی کسب کنید. برای این کار می تونین اول بخش ترجمه و تعریب رو یاد بگیرین و بهش تسلط داشته باشین و در بخش بعدی، قواعد رو یاد بگیرید. شما با یادگیری بخش اول تقریبا می تونین به تعداد زیادی از سوالات عربی جواب درستی بدهید.

نحوه مطالعه درس تاریخ و جغرافیا

همه شما میدونین که تاریخ یک درس حفظیه و بهترین روش مطالعه اون فهمیدن مطالبش است. برای این کار شما باید بتونین پیوستگی وقایع رو درک کنین و فرض کنین که دارید داستان میخونید. پس بعد از این که کتاب تموم شد، شما باید بتونین اون داستان رو به یک شخص دیگه تعریف کنید و شخصیت های اون رو بشناسید. درس جغرافیا هم یکی از محبوب ترین درس ها بین داوطلبینی هست که زیاد هم سخت نیست. درسیه که مطالبش ساده و قابل فهمه و شما می تونین با یکم مطالعه، به راحتی درصد بالایی رو به دست بیارید.

نحوه مطالعه درس جامعه شناسی

درس جامعه شناسی یکی از دروس ساده ولی مهمه رشته انسانیه که برای تسلط بر روی اون باید به فهم عمیقی برسید. به همین خاطر، باید ابتدا اون رو به صورت روزنامه وار بخونین تا بفهمین هر درس چه مطالبی داره. سپس، بیاین و به صورت نکته ای و دقیق درس هاش رو بخونین و تست های اون رو بزنید. شما با این کار مطالب هر فصل رو بهتر می فهمین و سر جلسه کنکور به راحتی می تونین به سوالات، جواب درست بدهید.

نحوه مطالعه درس فلسفه و منطق

اصل علوم انسانی رو می تونیم در دو کلمه خلاصه کنیم که اون فلسفه و منطقه؛ پس، شما باید زمان زیادی رو به مطالعه این دروس اختصاص بدهید. البته، این درس ساده نیست و شما برای موفقیت در اون باید به صورت مستمر، دقیق و با علاقه فلسفه و منطق کنکور انسانی رو بخونین تا بتونین موفق بشید. در غیر این صورت، اگه که ساده از اون ها رد بشید، سر جلسه کنکور ممکنه با مشکل رو به رو بشید.

نحوه مطالعه درس روانشناسی برای کنکور انسانی 

درس روانشناسی هم اهمیت زیادی بین دروس اختصاصی انسانی داره و البته ضریب بالایی هم داره. برای مطالعه اصولی این درس، باید مطالبش رو عمیق بخونین و بفهمین که چی میگه تا بتونین سوالات کنکور رو جواب بدید. بهتره که به این درس به عنوان یک روش اصولی برای زندگی نگاه کنین تا بتونین به جز کنکور در طی زندگیتون هم از اون استفاده کنید.

مهارت های تست زنی برای کنکور انسانی

بهتره بدونین که اگه شما هر درسی رو کامل بخونین ولی نتونین به تست های اون جواب بدید، در واقع زمان خودتون رو هدر دادید. پس، باید با مهارت های تست زنی هم آشنا بشید که مشاوره کنکور انسانی 1402 اون رو به شما آموزش می دهد و برای این کار شما باید چند تا گام رو طی کنید. در واقع، مهارت تست زنی در رشته انسانی به این گام ها بستگی داره و که دو تا از مهم ترین اون ها، شامل موارد زیر می باشند:

از پاسخنامه تشریحی استفاده نکنید.

یکی از الزامات تست زدن در سر جلسه کنکور، داشتن مهارت در تست زنی و آماده بودن حافظه شما است و این دو فاکتور از طریق تمرین و تکرار به دست می آیند. اگه فکر می کنین که با خوندن پاسخنامه تشریحی به راحتی می تونین به همه سوالات جواب بدید، سخت در اشتباهید. چون که شما هنوز فرق حافظه کوتاه مدت و حافظه بلند مدت رو به خوبی نمی دونید. پاسخنامه های تشریحی فقط به شما کمک می کنن که جواب یک سوال رو به حافظه کوتاه مدت و تصویری خودتان بسپارین که این روش برای امتحانات مدارس به کار میاد. ولی کنکور به حافظه بلند مدت نیاز داره و شما فقط با تمرین و تکرار می تونین به سوالا، پاسخ صحیح بدهید.

مشاوره کنکور انسانی

زمان رو از دست ندید

شما عزیزان سر جلسه کنکور زمان زیادی ندارین و نمی تونین برای هر سوال زمان زیادی بذارید.  چون با این کار وقت خودتون رو از دست می ‌دهید و سوالات زیادی بدون جواب باقی می مانند. بنابراین، شما باید بتونین زمان رو مدیریت کنین و از تکنیک های تست زنی برای این کار استفاده کنید. به طور کلی، در زمان تست زدن بعد از خوندن هر سوال و گزینه های مربوط به اون، سه حالت رخ می دهد که شما باید در اون زمان به صورت زیر عمل کنید:

  • اگه پس از خوندن صورت سوال و گزینه ها، جواب درست رو دونستین، اون رو وارد پاسخنامه کنید.
  • اگه پس از خوندن صورت سوال و گزینه ها فهمیدید که برای رسیدن به جواب باید راه حل طولانی رو طی کنین و به زمان زیادی نیاز دارین، بهتره که کنار سوال علامت ضربدر بذارید تا در آخر اون رو مرور کنین و بهش جواب بدید.
  • اگه پس از خوندن صورت سوال و گزینه ها نتونستید به اون جواب بدید یا اون رو بلد نبودید، کنار سوال علامت منها بذارین تا برای اون وقت نذارید.

لازمه بدونین که از طریق سه روش بالا، شما تست های درست رو جواب می دهید و نمره منفی شامل حال شما نمی شود. علاوه بر این، زمان خودتون رو هدر نمی دهید و به راحتی می تونین به بخش هایی که تسلط دارین، جواب بدهید.

آشنایی با رشته ای که می خواهیم در اون قبول شیم

یک مشاور کنکور انسانی به شما کمک می کنه تا بتونین رشته ای که می خواهید در اون قبول شید رو بشناسید و به درستی اون رو انتخاب کنید. برای این کار ابتدا شما باید شناخت خوبی نسبت به همه رشته‌ ها، مشاغل مرتبط با اون ها کسب کنید. همچنین در زمان انتخاب اون ها، توانایی ‌های خودتون و علایقی که دارید رو هم در نظر بگیرید. تیم مشاوره کنکور انسانی ما هر اطلاعاتی که لازمه در این زمینه بدونید رو در اختیارتون می ذاره و به شما کمک می کنه که رشته ای رو انتخاب کنید تا هم مورد علاقه شما باشه و هم آینده خوبی داشته باشه. علاوه بر این، مشاوره کنکور رشته انسانی به شما میگه که برای قبولی در هر رشته باید چه رتبه ای رو کسب کنین و چه درس و مباحی رو بیشتر بخونید.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی کردیم تا همه شما کنکوری های عزیز رو با مشاوره کنکور انسانی آشنا کنیم و بگیم که شما با کمک یک مشاور خوب می تونین چه اطلاعاتی رو کسب کنید. فراموش نکنین که اگه می خواهید یک رتبه خوبی رو در کنکور انسانی کسب کنید، بهتره که حتما یک مشاور خوب و با دانش و تجربه داشته باشید. مشاوره کنکور انسانی 1402 به شما در همه مواردی که بیان کردیم کمک می کنه و راه رسیدن به موفقیت رو براتون هموار می کنه. اگه توی این زمینه به کمکی نیاز دارین می تونید از خدمات یادگیری نوین برای ترسیم نقشه راه شفاف و هدفمند استفاده نمایید.

کنکور با یادگیرنوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری پست

آخرین مقالات

بودجه بندی کنکور تجربی

کنکور تجربی اکنون پرمتقاضی‌ترین و محبوب‌ترین کنکوری است که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود. برای آماده شدن و شرکت در این رقابت سنگین و حساس،

منابع کنکور تجربی

به جرأت می‌توان گفت که هیچ آزمونی را بدون منبع مناسب، نمی‌توانید با موفقیت پشت سر بگذارید. در آزمون حساسی مثل کنکور سراسری، قطعا نقش

بودجه بندی دقیق کنکور ریاضی

همان‌طور که می‌دانید طی سال‌های اخیر، طراحان کنکور رویه نسبتاً ثابتی را برای طراحی سوالات در پیش گرفته‌اند. در دفترچه سوالات کنکور یک سری مباحث

راهنمای کامل انتخاب رشته کنکور تجربی 1402

رشته تجربی در سال‌های اخیر به‌عنوان پرجمعیت‌ترین و پرطرفدارترین رشته دبیرستان شناخته شده‌ است. زیرا فرصت‌های تحصیلی و شغلی فراوانی برای فارغ‌التحصیلان این رشته در

کنکور انسانی

کنکورهای سراسری بیشترین تعداد داوطلبان را در میان دیگر آزمون‌ها دارند. در این میان رشته انسانی با برخورداری از آینده شغلی درخشان برای داوطلبان آن

دسته بندی مقالات